«Дитина за своєю природою – допитливий дослідник, відкривач світу»
Василь Сухомлинський
Дитині необхідно не тільки сприйняти інформацію довкілля, але й переробити її, а також неодмінно в той чи інший спосіб відреагувати на сприйняте. Відповідь на запитання “Як сформувати в дітей навички ХХI століття, виховати інженерів і науковців, які
працюватимуть у галузі природничих наук?” може дати новий напрям освіти — STREAM.
STREAM = Science, Technology, Reading + Writing, Engineering,Arts and Mathematics — акронім слів — природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринґ, мистецтво, математика.
STREAM-лабораторія – це новий елемент предметно-розвивального середовища ЗДО. Вона створюється для розвитку в дітей пізнавального інтересу, інтересу до дослідницької діяльності і сприяє формуванню наукового світогляду.
До технологій: формування уявлення про предметно-
перетворювальну діяльність людини, світ професій, шляхи отримання, зберігання інформації та способи її обробки; здатності до формулювання творчих задумів, усвідомленого дотримання безпечних прийомів роботи та користування інструментами і матеріалами; розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення в процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів (папір, дерево, глина тощо); ознайомлення з інформаційно- комунікаційними технологіями, ґаджетами; експериментування.
Читання і письмо: акцента на розумінні дітьми змісту тексту, пропедевтичний (вступний) курс навчання грамоти, розвиток моторики, підготовка руки до письма.
Інжинирінг: проектування, наочне моделювання, конструювання.
Мистецтво: дає змогу від милування обєктом перейти до його пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, активізувати наочно-образне мислення.
Математика це кількісні відношення та просторові форми. Розвиток логічного мислення
Немає коментарів:
Дописати коментар