Наш заклад впроваджує STREAM-освіту дитини дошкільного віку, тобто спеціально організований процес цілеспрямованого формування особистості, становлення і розвиток духовної сутності в єдності з оволодінням науковими знаннями та вміннями з метою формування культури інженерного мислення.

STREAM - освіта

«Дитина за своєю природою – допитливий  дослідник, відкривач світу»

 Василь Сухомлинський
Дитині необхідно не тільки сприйняти інформацію довкілля, але й переробити її, а також неодмінно в той чи інший спосіб відреагувати на сприйняте. Відповідь на запитання “Як сформувати в дітей навички  ХХI  століття,  виховати  інженерів  і  науковців,  які
працюватимуть у галузі природничих наук?” може дати новий напрям освіти — STREAM.
STREAM = Science, Technology, Reading + Writing, Engineering,Arts and Mathematics — акронім слів — природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринґ, мистецтво, математика.
STREAM-лабораторія  –  це  новий  елемент  предметно-розвивального середовища ЗДО. Вона створюється для розвитку в дітей пізнавального інтересу, інтересу до дослідницької діяльності і сприяє формуванню наукового світогляду. 

До природничих наук відносимо: астрономію (науку про Всесвіт),фізику (науку про склад і структуру матерії, а також про основніявища в неживій природі), хімію (науку про будову й перетворення речо-вин), біологію (науку про живу природу), науки про Землю(географію, геофізику й геологію), медицину (науку про людське тіло та його хвороби).


До  технологій:  формування  уявлення  про  предметно-
перетворювальну діяльність людини, світ професій, шляхи отримання, зберігання  інформації  та  способи  її  обробки;  здатності  до формулювання творчих задумів, усвідомленого дотримання безпечних прийомів роботи та користування інструментами і матеріалами; розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення в процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів (папір, дерево, глина тощо); ознайомлення з інформаційно- комунікаційними технологіями, ґаджетами; експериментування.

Читання і письмо: акцента на розумінні дітьми змісту тексту,  пропедевтичний (вступний) курс навчання грамоти, розвиток моторики, підготовка руки до письма.







Інжинирінг: проектування, наочне моделювання, конструювання.  








Мистецтво: дає змогу від милування обєктом перейти до його пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, активізувати наочно-образне мислення. 






Математика  це кількісні відношення та просторові форми. Розвиток логічного мислення

Немає коментарів: